جستجوی مطلب مورد نظر:

گرفتن عکسی از کالا که باعث فروش آن میشود
تعداد بازدید: 6649
8/10/2015 3:28:44 PM

نکته 1: استفاده از پس زمینه منظم و سفید

کالای خود را به شیوه منظمی در جلوی یک پس زمینه سفید(مقوا و یا پارچه بدون چروک و صاف) یا رنگ خنثی مانند خاکستری که میتواند یک دیوار یا یک مقوای سفید یا خنثی باشد قرار دهید.در صورتی که از مقوا یا پارچه سفید استفاده می نمایید، میتوانید آن را خم کنید تا کالای شما به شکل  مناسبی در یک پس زمینه قرار بگیرد .

نکته 2: خاموش کردن فلش. استفاده از نور طبیعی روز

اجتناب از استفاده از فلش، که می تواند  باعث ایجاد سایه و بازتاب شود. نور طبیعی روز به شما کمک می کند تا سایه ها و بازتاب ها را از بین ببرید.


نکته 3: از سه پایه استفاده کنید

قرار گرفتن دوربین در دست در حالت نامتعادل می تواند منجر به  عکس تار شود. برای گرفتن عکس های با وضوح بالا و روشن سه پایه دوربین با ثابت نگه داشتن دوربین به شما کمک می کند. اگر شما  سه پایه ندارید، دوربین را در یک سطح صاف قرار دهید و از تایمر شاتر برای از بین بردن حرکت بیش از حد استفاده نمایید.

نکته 4: گرفتن عکس های با وضوح بالا

از تنظیمات متوسط یا بالای رزولوشن بر روی دوربین خود استفاده نمایید و سپس توسط نرم افزار های ویرایش تصویر مانند فتوشاپ حجم عکس خود را پایین بیاورید.

نکته 5: پر کردن قاب با کالا

کالای خود را در مرکز قرار دهید به طوری که  تا 80٪ -90٪ از قاب را پر نماید، در این صورت به خریداران اجازه می دهید تمام جزئیات را ببینند.

نکته 6: نشان دادن مقیاس

اگر اندازه کالای شما مشخص نیست، برای جلوگیری از سردرگمی خریدار با قرار دادن یک سکه در کنار کالا اندازه آن را نشان دهید.

نکته7: عکس های خود را از رنگی شدن دور نگه دارید

به طور معمول، دوربین های دیجیتال تنظیماتی خودکار به نام تعادل رنگ سفید (AWB) دارند که برای جبران رنگی شدن وحفظ  "نور طبیعی روز" عکس های خنثی ایجاد می کنند. اگر عکس های شما را به طور مداوم دارای نورهای آبی،قرمز و یا زرد هستند، سعی کنید با تنظیم تعادل رنگ سفید از این مورد جلوگیری نمایید.

نکته 8: استفاده از عکس های کلوزآپ

با استفاده از مد  "ماکرو" و یا حالت تنظیمات در دوربین خود را برای کلوزآپ و نیز استفاده از سه پایه برای جلوگیری از تکان خوردن دوربین برای جلوگیری از تاری عکس،از جزئیات کالای خود از نزدیک عکس بگیرید.